Squint بھینگا پن: وجوہات، علاج

آنکھ کا ٹیڑھا ہو جانا

بعض لوگ جب کسی چیز کی طرف دیکھ رہے ہوتے ہیں تو اُن کی ایک آنکھ تو اُسی چیز کی طرف ہوتی ہے جبکہ دُوسری آنکھ کا کسی اور طرف ہوتا ہے۔ اِس کیفیّت کو بھینگا پَن کہتے ہیں۔ درج ذیل تصاویر میں کچھ مریض نظر آ رہے ہیں جو اس مرض کا شکار ہیں:

بھینگے پَن کی وجہ کیا ہوتی ہے؟

اللہ تعالی نے ہمیں دو آنکھیں دی ہیں۔ جب ہم کسی چیز کی طرف دیکھتے ہیں تو دونوں آنکھیں خود بخود اُسی چیز کی طرف مُڑ جاتی ہیں۔  اگر کسی وجہ سے اِن دونوں آنکھوں کی coordination  خراب ہو جائے اور دونوں آنکھوں کے پٹھے مطلوبہ مقدار میں اور مربوُط انداز دونوں آنکھوں کو بیک وقت اکٹھے حرکت نہ دے سکیں تو بھینگا پَن کی بیماری سامنے آتی ہے۔

 آنکھیں اِتنی متفرّق سِمتوں میں کیسے حرکت کر لیتی ہیں؟

آنکھ حرکت کیسے کرتی ہے؟ ہر آنکھ کو حرکت دینے کیلئے اللہ تعالی نے چھ عضلات لگائے ہیں؛ ہر عضلہ کے اپنے مخصوص فرائض ہیں۔ کُچھ خاص سمتوں میں حرکت یا تو اِس عضلہ کی وجہ سے ہوگی یا اِس کی مدد سے ہوگی۔ یُوں جب دونوں آنکھیں جب ایک خاص سمت میں تَک رہی ہوتی ہیں تو دراصل بارہ کے بارہ عضلات اپنے کام میں جُڑے ہوئے ہوتے ہیں۔ اُن سب کے بڑے نفیس اور متوازن تعامل کے نتیجے میں یہ کام ہو رہا ہوتا ہے۔ اگر کسی وجہ سے ایک عضلہ بھی اِس توزازن کو کھو دے تو ایک آنکھ ٹیڑھی ہو جاتی ہے۔  نیچے کی تصاویر میں وہ عضلات {یا پٹھے} نظر آرہے جو آنکھوں کی مختلف سمتوں میں حرکات کے ذمہ دار ہوتے ہیں:    

آنکھوں کی حرکات غیر مربُوط کیوں ہو جاتی ہیں؟

توازُن خراب ہو جانے کی عموماً ذیل کی تین وجوہات میں سے کوئی وجہ ہوتی ہے:

  1. دماغ دونوں آنکھوں کی حرکات کے توازُن کو برقرار نہ رکھ پائے۔
  2. ایک آنکھ  کی کارکردگی کسی وجہ سے ناقص ہو جائے مثلاً سفید موتیا سے، پردے خرابی سے، ایک آنکھ کی نظر قدرتی طور پر دُوسری کے مقابلے میں بہت زیادہ کمزور ہو وغیرہ
  3. بارہ عضلات میں سے کوئی ایک یا زیادہ عضلات بیمار ہو جائیں اور پُوری طرح کام نہ کرتے ہوں مثلاً کس عضلہ کو فالج ہو جائے، کسی عضلہ کی نشوونما ناقص ہوئی ہو، کسی عضلہ کو چوٹ آ جائے، وغیرہ

بھینگے پَن کا علاج نہ کروانے کے کیا نقصانات ہو سکتے ہیں؟

  • بد نمائی
  • بہت دفعہ بھینگا پَن نفسیاتی اُلجھنوں کا باعث بنتا ہے خصوصاً بچوں اور خواتین میں۔
  • جِن بچوں میں عضلے کا فالج اِس کی وجہ ہوتا ہے اُن میں لاشعوری طور پر سر اور چہرے کی ابنارمل پوزیشن آختیار کی جاتی ہے۔ اِس پوزیشن سے گردن کے مہرے عمر بھر کے لئے خراب ہونے کا خدشہ ہوتا ہے۔
  • سردرد، چکّر آنا، پڑھتے ہوئے الفاظ کا حرکت کرنا شروع کر دینا اِس مرض کی عام علامات ہیں۔ اِن کی موجودگی کارکردگی کو متاثر کرتی ہے۔ بچوں کا پڑھائی سے دل اُچاٹ ہو جاتا ہے۔ کام سے لوگ جی چُرانے لگتے ہیں جِس کی اُن کو وجہ بھی سمجھ نہیں آتی۔

کیا بھینگے پَن کا علاج ممکن ہے؟

زیادہ تر مریضوں کا علاج ممکن ہوتا ہے۔ علاج کا تعلّق نُقص سے ہوتا ہے۔ اگر آنکھ کی کارکردگی ناقص ہے اور کسی طریقے سے اُس کی کام کرنے کی صلاحیّت کو بہتر کیا جا سکے تو اِس سے بھینگا پَن ٹھیک ہو جائے گا مثلاً اگر سفید موتیا کا اپریشن کردیا جائے یا اگر عینک کی ضرورت ہے تو عینک اِستعمال کرنا شروع کر دیا جائے تو اِس سے آہستہ آہستہ ٹھیڑھا پَن ٹھیک ہوجاتا ہے۔

اِسی طرح اگر عضلہ فالج کا شکار ہو گیا ہے یا پیدائشی طور پر کمزور بنا ہے؛ تو اُسکی لمبائی کو کم کرکے اُس کی کارکردگی کو اکثر اوقات بہتر کرنا ممکن ہوتا ہے۔

کیا کوئی ایسی حفاظتی تدابیر ہیں کہ جِن سے بھینگا پَن کو پیدا ہونے سے روکاجا سکے؟

جو وجوہات اِس کی بنیاد بنتی ہیں اُن پر توجہ دینے سے اِس سے بچاٶ ممکن ہے۔  مثلاً بہت سارے بچوں میں تیز بخار کے جھٹکے لگتے ہیں جِس کے دوران دماغ کے کِسی حصّے کو نقصان پہنچ جاتا ہے جِس سے بھینگا پَن شروع ہو جاتا ہے۔ اگر بخار کو شدید ہونے سے بچایا جا سکے تو بھینگے پَن سے بچاٶ ممکن ہے۔ شوگر اور بلڈ پریشر کو اگر صحیح طرح کنٹرول کیا جا سکے اور کنٹرول رکھا جا سکے تو اِس سے بھی بھینگا پَن سے بچاٶ ممکن ہے۔ اگر کِسی بچے کی نظر کمزور ہے خصوصاً اگر ایک آنکھ کی نظر دُوسری آنکھ کی نسبت بہت زیادہ کمزور ہے تو عینک کے باقائدہ اِستعمال سے بھینگا پَن سے بچایا جا سکتا ہے۔  اِسی طرح کی کئی اور تدابیر سے اِس بیماری کے سامنے حفاظتی بند باندھا جا سکتا ہے۔

بھینگے پَن کا اپریشن کیسے کیا جاتا ہے؟ کِس طرح نُقص دُور ہو جاتا ہے؟

علاج کے لئے مختلف طریقے اِستعمال کیے جاتے ہیں؛ چند مثالیں دی جاتی ہیں:

  • جو عضلہ کمزور ہو جائے اُس کو چھوٹا کر دیا جاتا ہے۔
  • جو عضلہ سکڑ چکا ہو اُس کو لمبا کر دیا جاتا ہے۔
  • جو آنکھ کام نہ کر رہی ہو اُس کو کام شروع کروا کے آنکھوں کا بیلینس برابر کر دیا جاتا ہے۔ 

بھینگے پَن کا اپریشن

بچہ جِس کی آنکھ کا اپریشن ہونے جا رہا ہے

اپریشن کرنے کا ایک منظر

 یہ آنکھ کا وہ عضلہ ہے جِس کی لمبائی کو کم کیا جانا ہے

 اِس تصویر میں عضلے کو اپنی جگہ سے کاٹ دیا گیاہے۔ غور سے دیکھیں توعضلے کی نچلی طرف آنکھ کے قریب دو ٹانکے بندھے ہوئے نظر آرہے ہیں؛ یہاں سے عضلے کو آنکھ سے جوڑ دیا جائے گا اور اوپر والا حصہ کاٹ دیا جائے گا۔ 

اِس تصویر میں وُہی چیز ذرا زیادہ واضح نظر آرہی ہے۔

اِن تصاویر میں دائیں طرف عضلے کو دوبارہ جوڑ دیا گیا ہے اب باقی کو کاٹ دیا جائے گا۔ بایں طرف کے عضلے کو بھی ٹانکے لگے ہوئے ہیں۔

 

     یہ آنکھ کا وہ عضلہ ہے جِسکی لمبائی کو زیادہ کیا جانا ہے

عضلہ کو اپنی جگہ سے کاٹ دیا گیا ہے

اِس تصویر میں سکڑے ہوئے عضلے کو اپنی جگہ سے کاٹ کر کُچھ پیچھے جوڑ دیا گیا ہے جِس سے عملاً ایسے ہی فائدہ وہتا ہے جیسے کہ اُسے لمبا کر دیا گیا ہو۔

اگرآپ بھینگا پن سے متعلق مزید کوئی سوال میں پوچھنا چاہتے ہوں تو اُس کو کمنٹ کے خانے میں لکھ کر پوسٹ کر دیں۔ اسی طرح اپنی رائے، تبصرہ یا تجویز کو بھی کمنٹ میں لکھ کر پوسٹ کردیں میں بہت ممنون اور مشکور ہوں گا۔

161 thoughts on “Squint بھینگا پن: وجوہات، علاج”

  1. ڈاکٹر صاحب میری دو ماہ کی بیٹی ہے۔ اب ہم نے محسوس کیا ہے کہ اس کی انکھوں میں بھینگا پن ہے۔ کبھی کبھی بلکل صحیح دیکھتی ہے۔ مگر زیادہ تر ترچھا دیکھتی ہے۔ کیا ہمیں فورا چیک اپ کرانا چاہیے ۔ ہا اس کے چار ماہ عمر تک انتظار کریں۔ رہنمائی فرمائیں۔

  2. ڈاکٹر صاحب میری دائیں آنکھ میں بھینگاپن ہے ڈاکٹر exotropia بتاتے ہیں۔ انھوں نے amblyopia بھی بتایا تھا۔ اس میں نظر بھی ٹھیک نہیں ہے۔ دھندلاپن بہت زیادہ ہے۔  انھوں نے یہ بھی بتایا تھا کہ macula بھی خراب ہے۔ کیا میرا یہ مسئلہ حل ہو سکتا ہے؟

  3. السلام علیکم سر میری بیٹی کی عمر 4 سال ہے۔ تیز بخار کی وجہ سے پہلے وہ بائیں آنکھ سے ٹیڑھا دیکھتی تھی اب دائیں آنکھ سے بھی ٹیڑھا دیکھنے لگی ہے۔ ڈاکٹر نے اپریشن کا بتایا ہے۔ کیا اس کا اس کے علاوہ بھی کوئی علاج ہے۔

  4. سر میری آنکھوں میں بچپن سے ہی  بھنگاپن ہے۔ اب میری عمر 21 سال ہے۔ کیا اب اس کا علاج ممکن ہے؟

  5. Is there any age limitations for operating a squint eye Sir, My age in 25, can i go for surgery,,

  6. السلام علیکم ڈاکٹر صاحب میری آنکھوں میں تکلیف ہے۔ بائیں آنکھ میں بھینگاپن ہے۔ کیا اس کا کوئی علاج ہے؟ میری عمر 24 سال ہے۔ آپ کو اگر چیک کروانا ہو تو آپ کا کلینک کہاں پر ہے؟ اور آپ کی فیس کتنی ہے؟

  7. Dr Shb Plzz mjy kuch advise dy meri ankh ka Noor khtm hai nzr ni ataa kuch r bhanga pan b a chuka haii koi hal.ha too bta dy mjy
    Mohsin Ali age 23year frm sargodha

  8. Dr Shb Meri Eye ka operation hwa tha Retina ka phr sufaid Motiaa ka operation hwa tha.
    Mgr phr meri ankh ka Noor khtm hai kuch b nzr ni ata ik ankh se. Or bhenga pan b hai ab ik ankh ka… kia koi treatment ho skta hai Bhenga pan ka?? Plzzz reply kr dy

  9. اسلام و علیکم سر پہلے میری دونوں آنکھیں بالکل صحیح تھیں لیکن اب ایک آنکھ میں تھوڑا بھینگا پن آ گیا ہے پلیز کوئی حل بتائیں

    1. وعلیکم السلام محترم اس سلسلے میں عمومی باتیں تو یقیناً آپ نے پڑھ لی ہونگی۔ خاص آپ کی آنکھوں میں کیا سبب ہے اور اس کا کیا علاج ہے اس کیلئے تو معائنہ کرکے وجہ کا تعین کرنا پڑے گا پھر ہی بتانا ممکن ہو سکے گا کہ کیا علاج ہونا چاہئے۔

  10. السلام علیکم ڈاکٹر صاحب میری آنکھوں میں تکلیف ہے جس کیلئے میں نے آپ سے آنکھوں کا معائنہ کروانا ہے آپ پلیز مجھے اپنا ایڈریس اور فون نمبر وغیرہ بتائیں میں بہت زیادہ شکرگزار ہوں گی۔

  11. السلام علیکم ڈاکٹر صاحب میری بیٹی 2 سال کی ہے اور اس کی آنکھوں میں بھینگاپن شروع ہو گیا ہے۔ آپ مہربانی کرکے مجھے اس کی وجوہات کے بارے میں بتائیں کہ ایسا کیوں ہو گیا ہے؟ اور اس کے علاج کے بارے میں بھی رہنمائی فرمائیں۔

  12. السلام علیکم سر میری بیٹی 5 ماہ کی ہے۔ اُس کی دائیں آنکھ میں ٹیڑھاپن ہے۔ سر پلیز مجھے بتائیں کہ کیا اس کا علاج ممکن ہے؟

  13. السلام علیکم میرا مسئلہ یہ ہے کہ جب میں چھوٹا سا تھا تو مجھے بخار ہو گیا جس کی وجہ سے میری دائیں آنکھ ٹیڑھی ہو گئی۔ اس آنکھ میں نظر بھی بہت کم ہے۔ اب میری عمر 20 سال ہے اور بڑا ہو کر ہر جگہ میں نے چیک کروایا ہے لیکن سب ڈاکٹروں نے جواب دیا ہے کہ اب کچھ نہیں ہو سکتا۔ چھوٹی عمر میں اگر علاج کروایا جاتا تو اُس وقت نظر کا علاج ہو سکتا تھا۔ اب کچھ نہیں ہو سکتا۔ آپ کے خیال میں کیا میرے مسئلے کا کوئی حل ہے؟

    1. السلام ارسلان صاحب آنکھ کے ٹیڑھے پن کا علاج تو ممکن ہے تاہم نظر کا علاج شاید ممکن نہیں۔ اگر عینک لگتی ہو تو اسے لگانے سے شاید کچھ بہتری آ جائے۔

      1. سر بہت شکریہ۔ لیکن میں نے جہاں پہلے دکھایا ہے انھوں نے تو کہا تھا کہ ٹیڑھےپن کا بھی علاج ممکن نہیں ہے بلکہ علاج کرنے سے نقصان ہو سکتا ہے۔ آپ نے بتایا ہے کہ علاج ہو سکتا ہے۔ مجھے صحیح بات کا کیسے پتہ چلے گا؟

        1. ارسلان صاحب جو معلومات آپ نے فراہم کی ہیں ان کے مطابق تو میرے خیال میں آپکے ٹیڑھےپن کا علاج ہو سکتا ہے۔ باقی مزید معائنہ کرکے ہی میں اپنی رائے دے سکتا ہوں۔

      2. السلام علیکم میری آنکھوں میں ٹیڑھاپن ہے، کیا اس کا علاج ممکن ہے؟ اگر علاج ہو سکتا ہے تو تفصیل سے بتائیں۔ جزاک اللہ

  14. علیکم سر میری بیٹی 3 ماہ کی ہے ۔اُس کی بائیں آنکھ میں پرابلم ہے۔ وہ آنکھ کو کبھی بائیں گھماتی ہے اور کبھی دائیں ۔کیا اس کا کوئی علاج ہے؟

  15. Aoa sir mera nam usman ha..meri beti ko ankhun ka behnga pan ha..us ki age 2 1/2 sal ha..use 1 sal glasess lagi rhi hn..likn koi farq ni para..abi doc nw op ka kaha ha..kia ye opration k bagair rhk ni ho sakti??

  16. علیکم
    سر میرا بیٹا 5ماہ کا ہے اس کی آنکھوں میں ٹیڑھا پن ہے، کیا اس کا آپریشن ابھی ہو سکتا ہے یا بعد میں کرائں، پلز راہنمائی کریں

  17. سر میری عمر 24 سال ہے۔ میری آنکھ میں ٹیڑھاپن ہے۔ جب میں سیدھا دیکھتا ہوں تو گہرا دکھائی دیتا ہے جب ٹیڑھا دیکھتا ہوں تو صاف دکھائی دیتا ہے۔ پلیز رہنمائی کریں۔

  18. السلام علیکم سر مجھے ٹیڑھاپن کا مسئلہ ہے میں نے آپریشن بھی کروایا ہے لیکن صحیح نہیں ہوا پلیز میری مدد کریں۔

  19. ڈاکٹر صاحب میری بائیں آنکھ کا 2012 میں بھینگاپن کا آپریشن ہوا تھا لیکن اس کے بعد بھی بیلنس صحیح نہیں ہوا۔ میری عمر 21 سال ہے۔ اس کا کیا حل ہے؟

  20. السلام علیکم ڈاکٹر صاحب میری عمر 24 سال ہے. میری آنکھوں میں ٹیڑھاپن ہے جب میں کسی چیز کو بہت نزدیک سے دیکھتا ہوں تو ٹیڑھاپن ختم ہو جاتا ہے لیکن جب دور کی کسی چیز کو دیکھتا ہوں تو آنکھیں بہت ٹیڑھی ہو جاتی ہیں. کیا اس کا کوئی علاج ہے؟

  21. ڈاکٹر صاحب بچپن سے میری آنکھوں میں بھینگاپن ہے. میری عمر 29 سال ہے. میری شادی کے سلسلے میں اس کی وجہ سے بہت مشکل پیش آ رہی ہے. اس کی وجہ سے مجھے لوگوں سے دور رہنا اچھا لگتا ہے. میں بہت تنہائی اور مایوسی کا شکار ہوں. بعض ڈاکٹروں کو دکھایا ہے وہ کہتے ہیں کہ پٹھوں میں کمزوری ہے. کیا اس کا کوئی علاج ممکن ہے؟

  22. السلام علیکم ڈاکٹر صاحب میری عمر 24 سال ہے. میری آنکھوں میں ٹیڑھاپن ہے جب میں کسی چیز کو بہت نزدیک سے دیکھتا ہوں تو ٹیڑھاپن ختم ہو جاتا ہے لیکن جب دور کی کسی چیز کو دیکھتا ہوں تو آنکھیں بہت ٹیڑھی ہو جاتی ہیں. کیا اس کا کوئی علاج ہے؟

    1. سر پلیز مجھے بتا دیں کہ کیا میرے مسئلے کا کوئی حل نکل سکتا ہے؟

  23. ڈاکٹر صاحب میری بائیں آنکھ میں مسئلہ ہے وہ ایک سائیڈ پر چلی جاتی ہے جس سے مجھے دو دو چیزیں نظر آتی ہیں. پھر میں کھینچ کر واپس اپنی جگہ لے آتا ہوں لیکن تو دو دو نظر آنے تو بند ہو جاتے ہیں مگر آنکھیں دوبارہ ٹیڑھی ہو جاتی ہیں. بائیں آنکھ دائیں کی نسبت تھوڑی چھوٹی لگتی ہے. نظر دونوں میں ایک جیسی ہے. میری عمر 23 سال ہے اور یہ مسئلہ بچپن سے ہے. آپ کے پاس اگر کوئی علاج ہے تو بتائیں.

    1. عمومی تفصیلات تو میری ویبسائٹ پر موجود ہیں اُن کا مطالعہ کر لیں. خاص آپ کے مسئلے میں آپ کی کیا مدد کی جا سکتی ہے؟ اس کیلئے تفصیلی معائنہ کی ضرورت ہے. لگتا تو ایسے ہے کہ اپریشن کرکے آپ کی پریشانی میں کافی کمی کی جا سکتی ہے.

  24. میری دائیں آنکھ بالکل ٹھیک ہے لیکن بائیں آنکھ کمزور ہے جس کی وجہ سے جب کوئی چیز میری آنکھ کے قریب آتی ہے تو میری بائیں آنکھ ٹیڑھی ہو جاتی ہے. دور دیکھتے ہوئے آنکھ ٹیڑھی نہیں ہوتی. یہ کیا بیماری ہے؟ اس کا کیا علاج ہے؟ کیا ایسے تو نہیں کی اس کا کوئی علاج ہی نہیں؟

  25. میری بیٹی دس ماہ کی ہے۔ اس کی آنکھوں میں بھینگاپن ہے۔ کیا چھوٹی عمر میں یہ ٹھیک ہو سکتا ہے؟

    1. جی کئی بچوں میں پانچ سال کی عمر سے پہلے پہلے اپریشن ضروری ہوتا ہے. اس کے بعد اپریشن کرکے بھی فائدہ نہیں ہوتا بلکہ نقصان ہوتا ہے کیونکہ دو دو نظر آنے لگتے ہیں. البتہ زیادہ تر بچوں میں عینک لگانے سے ٹیڑھے پن میں بہت بہتری آ جاتی ہے. ان میں جلدی اپریشن ضروری نہیں ہوتا. عموماً بڑی عمر میں فیصلہ کیا جاتا ہے کہ ضروری ہے یا نہیں.

  26. میرے بیٹے کی آنکھ میں بھینگاپن ہو گیا ہے. اس کی عمر 2 سال ہے. میں اپریشن نہیں کروانا چاہتی. مجھے کوئی آسان طریقہ بتائیں.

  27. میری بیٹی 3 سال کی ہے. جب وہ ایک سال کی تھی تو اس کی ایک آنکھ میں ٹیڑھا پن محسوس ہونے لگا. ڈاکٹر نے عینک لگانے کا کہا وہ بھی لگوائی لیکن ٹیڑھے پن کو کوئی فرق نہیں پڑا. میری بیٹی عینک بس سکول کے دوران ہی لگاتی ہے. ڈاکٹر نے مساج کرنے کا بھی کہا تھا وہ بھی کبھی کبھی کرتی ہوں. میں بہت پریشان ہوں مجھے اس کا کوئی حل بتائیں.

  28. السلام علیکم سر جن کی آنکھ کی پتلی اپنی جگہ سے ہٹی ہوئی ہو انھیں کیا کرنا چاہئے؟ اس کے نظر بھی کمزور ہے. پلیز اس کے بارے میں بتائیں.

  29. السلام علیکم بھائی صاحب میری بچی 6 ماه کی ہے اُس کی آنکھ میں بھینگاپن ہے مجھے کیا کرنا چاہئے؟

  30. میرے بیٹے کی عمر 5 سال اور 7 ماہ ہے اور کچھ عرصہ سے اسکی آنکھوں میں ٹیڑھاپن محسوس ہونے لگا ہے. پلیز اس سلسلے میں ہماری رہنمائی فرمائیں کہ ہمیں کیا کرنا چاہئے؟ اور اسکے علاج کا کیا طریقہ ہے؟ شکریہ

  31. السلام علیکم یہ پوچھنا تھا کہ میری ایک آنکھ تھوڑا سا بھینگاپن ہے جسے عام طور پر تو کوئی جج بھی نہیں کر سکتا. کیا اس بیماری کا کوئی علاج ہے؟ میری عمر 25 سال ہے.

  32. السلام علیکم میری آنکھوں میں بھینگا پن ہے اور لوگوں نے میرا جینا حرام کر دیا ہے۔ آپ اس کا کوئی ایسا علاج بتائیں جس سے مجھے کوئی دوائی وغیرہ بھی نہ لینی پڑے اور آنکھیں بھی ٹھیک ہو جائیں۔ پلیز جلدی جواب دیں۔

  33. السلام علیکم میرا بیٹا دو سال کا ہے اس کی آنکھ میں ٹیڑھا پن ہے. ڈاکٹر کو چیک کروایا ہے انھوں نے کہا ہے کہ نظر کمزور ہے اور عینک استعمال کرنے کی ضرورت ہے. لیکن عینک استعمال کرنے کے بعد بھی ٹیڑھا پن مسلسل موجود ہے. بہت پریشانی ہے کیا کروں؟

  34. السلام علیکم میرا نام مبشر ہے، میری عمر 23 سال ہے اور میری دائیں آنکھ میں بھینگاپن ہے. پلیز آپ مجھے کوئی علاج بتائیں.

    1. مبشر صاحب وعلیکم السلام بھینگاپن کے بارے میں بنیادی معلومات تو اسی ویبسائٹ میں موجود ہیں ان کے مطالعہ سے آپ کو اپنے مسئلے کی سمجھ آ جائے گی اور علاج کے کونسے طریقے ممکن ہیں اُن کی بھی آپ کو سمجھ آ جائے گی.

  35. اسلام وعلیکم . ڈاکٹر صاحب جی میں بھنگےپن کا مریض ھوں.مجھے بچپن میں تیز بخار کی وجه سے یه مسله پیدا ھوا ھے.ڈاکٹر صاحب آپ نے اسکا علاج آپریشن ھی بتایا ھے.جبکه مجھے بعض لوگوں نے مشوره دیا ھے که آپریشن کی کوئ ضرورت نھیں.وه کھتے ھیں که آ بھینگی آنکھ کو جس طرف اسکا بھینگاپن ھے أس سے مخالف سمت دھکیلتے رھا کرو آپکا بھنگاپن 2ماه میں ختم ھو جاۓ گا.
    ڈاکٹر صاحب کیا یه صحیح طریقه علاج ھے یا اسکا نقصان ھے .
    ابھی میں نے هی علاج شروع نهیں کیا .میں نے کهاپھلے ڈاکٹر صاحب سے پوچھ لیا جاۓ.

  36. بہت بہت شکریہ ڈاکٹر صاحب.میرا نام محمد حذیفہ ھے.میرا تعلق بھاولنگر سے ھے.میرے ساتھ کچھ یہی معامله پیش آیا جو میں نے آپ سے ڈسکس کیا . لیکن میں آپریشن سے ڈرتا ھوں که آنکھ ضایع نه ھو جاۓ. میں آپ سے معائنه کروانا چاھتا ھوں. پلیز میری ہیلپ کیجیۓ

  37. السلام علیکم.
    ڈاکٹر صاحب یه پوچنا چاھتا ھوں که جس بچے کو پیدائش کے کچھ ماه بعد بخار کی وجه سے بھینگاپن ھو جاے اور اب اس بچے کی عمر 19 سال ھو تو اسکے بھینگے پن کا علاج ممکن ھے….?

    1. وعلیکم السلام جی بہت سے بچوں میں بخار زیادہ تیز ہونے سے خطرہ ہوتا ہے کہ دماغ میں کسی حصے کو نقصان پہنچ جائے. ان نقصانات میں سے ایک یہ ہے کہ ان اعصاب میں سے کسی کو نقصان پہنچ جائے جو آنکھ کے پٹھوں کو کنٹرول کرتے ہیں. اس سے بھینگاپن پیدا ہو جاتا ہے. عموماً اپریشن کرکے ایسی آنکھ کو سیدھا کیا جا سکتا ہے. صحیح رائے تو معائنہ کرنے کے بعد ہی دینا ممکن ہو سکے گی.

  38. السلام علیکم ڈاکٹر صاحب میری ایک آنکھ نارمل ہے اور سیدھی رہتی ہے جبکہ دوسری آنکھ سامنے نہیں دیکھ سکتی۔ ایک وقت میں ایک آنکھ ہی دیکھتی ہے جس سے میں بہت پریشان ہوں۔ میں نے سنا تھا لیزر مشین سے آنکھوں کا ٹیڑھا پن صحیح ہو جاتا ہے پلیز مجھے کوئی مشورہ دیں۔ کیا لیزر مشین کے ذریعے آنکھیں سیدھی ہو جاتی ہیں؟

    1. محترم حسان صاحب آپ میری ویبسائٹ پر موجود ٹیڑھے پن کے بارے میں آرٹیکل کا مطالعہ فرمائیں اس سے آپ اپنے مسئلے کی سمجھ آ جائے گی۔ باقی اس کا حل کیا ہے؟ لیزر کے ذریعے اس مسئلے کا کوئی علاج ممکن نہیں ہے۔ البتہ سے ممکن ہو سکتا ہے جس کیلئے پہلے معائنہ ضروری ہے۔

  39. ڈاکٹر صاحب میرا نام عمر ہے اور میری عمر 30 سال ہے۔ میری بائیں آنکھ میں بھینگا پن ہے۔ میں اس سلسلے میں آپ سے مشورہ کرنا چاہتا ہوں مجھے اپنا ایڈریس بتائیں۔

  40. ڈاکٹر صاحب السلام علیکم میری بیٹی ایک سال کی ہے۔ اسکی دائیں آنکھ میں ٹیڑھا پن ہے۔ کیا اس کا اپریشن کے ذریعے علاج ممکن ہے؟

    1. وعليكم السلام آپ مہربانی کر کے میرا آرٹیکل جو ٹیڑھے پن کے متعلق اسی ویبسائٹ پر موجود ہے اس کا مطالعہ کریں آپ کو ساری معلومات مل جائیں گی۔

  41. السلام علیکم ڈاکٹر صاحب مجھے آپ کا پیج پڑھ کر بہت اچھا لگا ہے۔ سر مجھے چھوٹے ہوتے ہوئے میری آنکھوں میں تھوڑا فرق تھا ڈاکٹر نے کہا تھا کہ پٹھوں کی کمزوری ہے، انھوں نے طاقت کے شربت دیئے لیکن ان سے کوئی فرق نہیں پڑا۔ پھر گھر والوں نے بھی کوئی توجہ نہیں دی۔ اب پلیز مجھے بتائیے کہ کیا اس کا کوئی حل ممکن ہے؟ یہ کیسے ٹھیک ہو سکتا ہے؟

    1. میری بیٹی 7 ماہ کی ہے اس کی آنکھ میں بھینگاپن ہے۔ کیا وہ ٹھیک ہو سکتا ہے؟

      1. پلیز آپ کسی آئی سپیشلسٹ کو اپنی بیٹی کی آنکھوں کا معائنہ کروائیں اس مسئلے کا حل میسجز کے ذریعے کبھی بھی ممکن نہیں ہو سکے گا۔

  42. میرا بیٹا 2 سال کا ہے۔ 3 ماہ سے اُس کی آنکھوں میں بھیگاپن محسوس ہونے لگا ہے۔ پلیز میری رہنمائی کریں میں بہت ٹینشن میں ہوں۔

  43. ڈاکٹر صاحب میری عمر 20 سال ہے اور میری بائیں آنکھ میں بھینگاپن ہے۔ زیادہ نظر لگاؤں تو آنکھ میں سے پانی بھی نکلنے لگتا ہے اور بائیں آنکھ زیادہ فوکس بھی نہیں کر پاتی۔ سر میں درد رہتا ہے اور کبھی کبھی گردن میں بھی درد ہونے لگتا ہے۔ پلیز مجھے بتائیں کہ کیا اس کا علاج ممکن ہے؟ اور اگر ممکن ہے تو کیا علاج ہو سکتا ہے؟ مہربانی کرکے جلدی جواب دیں۔

    1. جناب نعمان صاحب جہاں تک عمومی معلومات کا تعلق ہے وہ آپ نے میرے آرٹیکل کا مطالعہ کرکے یقیناً حاصل کر لی ہونگی۔ اگر نہیں تو پلیز دوبارہ مطالعہ فرمائیں۔ لیکن خاص آپ کیلئے کونسا علاج ممکن ہے؟ اس کا جواب تو آپ کی آنکھوں کا معائنہ کرکے ہی دیا جا سکتا ہے۔

  44. السلام علیکم ڈاکٹر صاحب میرے بیٹا جس کی عمر ایک سال ہے اُسکی دونوں آنکھوں میں پیدائشی ٹیڑھا پن ہے جبکہ میری بیگم کی آنکھوں میں بھی یہ مسئلہ موجود ہے. کیا ہو سکتا ہے کہ یہ موروثی ہو؟ جب پیدا ہوا تھا تو آنکھیں زیادہ ٹیڑھی تھیں اب پہلے سے کم ہو گئی ہیں. ڈاکٹر سے مکمل چیک اپ کروایا ہے اُس نے کہا ہے کہ ٹیڑھے پن کے اپریشن کی ضرورت ہے. آپ پلیز بتائیں اگر اپریشن نہ کروائیں تو کیا کوئی نقصان ہو سکتا ہے؟ اور اپریشن کتنی عمر تک کروایا جا سکتا ہے؟ بیٹا ابھی چھوٹا ہے اِس لئے ڈر لگتا ہے!

  45. السلام علیکم ڈاکٹر صاحب میری عمر 18 سال ہے۔ میری نظر بچپن سے بہت کمزور ہے۔ میری آنکھوں میں ٹیڑھاپن بھی ہے جو کہ عینک لگانے سے کافی حد تک ٹھیک ہو گیا ہے۔ تاہم بالکل ٹھیک نہیں ہوا اور ڈاکٹر کہتے ہیں کہ یہ ایسے ہی رہے گا۔ پلیز مجھے کوئی علاج تجویز فرمائیں۔

  46. سر مَیں بچپن سے بھینگے پن کی تکلیف میں مبتلا ہوں۔ میری عمر اس وقت 21 سال ہے۔ مجھے ڈاکٹرز نے بتایا ہے کہ میری بائیں آنکھ حرکت نہیں کرتی۔ اور وقت گذرنے کے ساتھ چھوٹی بھی ہو رہی ہے۔ انھوں نے جو تشخیص لکھی ہے وہ Duane’s type 3 ہے۔ اور انھوں نے کہا ہے کہ اس کا اپریشن ہو سکتا ہے لیکن نظر کمزور رہے گی۔ سر میں اِس بھینگے پن سے نجات چاہتا ہوں کیا اِس کا علاج کروا لوں؟ اِس اپریشن کا خرچہ کتنا آتا ہے؟ اگر آپ سے اپریشن کروائیں تو کیا آنکھ کی حرکت شروع ہو سکتی ہے؟ مہربانی کرکے جلدی جواب دیں۔ نعمان یاسین

    1. محترم نعمان صاحب آپ نے CMH میں چیک کروانے کا ذکر کیا ہے۔ وہ یقیناً قابل اور قابلِ اعتماد لوگ ہیں آپ کو اُن کی رائے پر اعتماد کرنا چاہئے۔ جہاں تک میری رائے کا تعلق ہے وہ میں خود معائنہ کئے بغیر کیسے دیکھ سکتا ہوں؟ اور اخراجات کا بھی اپریشن کی نوعیّت کا فیصلہ کئے بغیر کیسے بتا سکتا ہوں؟

  47. سر میرا نام حماد ہے۔ میری بائیں آنکھ میں ٹیڑھا پن ہے۔ میری عمر 18 سال ہے۔ کیا اِس کا علاج ممکن ہے؟

    1. حماد بیٹے آپ بھینگے پن سے متعلق میرے آرٹیکل کا مطالعہ کریں آپ کو اپنے بہت سے سوالوں کا جواب مل جائے گا۔ اگر مطالعہ کے بعد بھی کوئی سوال باقی ہوا تو پھر انشاءاللہ اُس کا جواب بھی آپ کو دے دیا جائے گا۔

  48. ڈاکٹر صاحب میری بیٹی ایک سال کی ہوئی تو اُس کی بائیں آنکھ اندر کی طرف جانے لگی، ہم نے بہت چیک کروایا۔ ڈاکٹروں نے عینک تجویز کی ہے جو وہ باقاعدگی سے استعمال کرتی ہے۔ ڈاکٹر کہتے ہیں کہ اِس کی بائیں آنکھ کی نظر بہت کمزور ہے۔ اس کا ابھی اپریشن نہیں ہو سکتا، جب یہ آٹھ سال کی ہو جائے گی تو ٹیڑھاپن خود ہی ٹھیک ہو جائے گا۔ مگر وقت کے ساتھ اُس کا بھینگاپن بڑھ رہا ہے۔ پلیز آپ بتائیں ہم کیا کریں؟ ہم بہت پریشان ہیں۔

  49. ڈاکٹر صاحب میری عمر 27 سال ہے۔ میری ایک آنکھ میں تھوڑا سا بھینگاپن ہے تاہم یہ ہر وقت نہیں رہتا۔ کیا اِس کا علاج ممکن ہے؟ اِس کے علاوہ میری نظر بھی بہت کمزور ہے۔ میری عینک کا نمبر 7.0 ہے۔

    1. وصی صاحب اِس طرح جو بھینگاپن مستقل طور پر ظاہر نہ ہوتا ہو عموماً اُس کیلئے اپریشن کی ضرورت ہوتی ہے جس سے بہت حد تک ٹھیک ہو جاتا ہے۔ صحیح صورتحال تو معائنہ کرکے ہی معلوم ہو سکتی ہے۔

  50. السلام علیکم ڈاکٹر صاحب میرے 3 بچے ہیں اور تینوں کو پیدائشی طور بھینگا پن ہے۔ آنکھیں گھومتی ہیں۔ حالانکہ یہ بیماری نہ تو مجھے ہے اور نہ ہی میرے شوہر کو اور نہ ہی ہمارے خاندانوں کسی کو ہے۔ اس کی وجہ کیا ہے اور تینوں کو کیوں؟

    1. آپ کو عمومی معلومات تو میرے مضمون کو پڑھنے سے مل جائیں گی. جہاں خاص آپکے بچوں کا مسئلہ ہے وہ معائنہ کئے بغیر ممکن نہیں.

  51. لیکن ڈاکٹر صاحب میرے خیال سے میری بچی کی نظر کمزور نہیں ہے کیوںکہ وہ اڑتے پرندوں کو پہچان لیتی ہے اور باریک سے باریک چیز بھی بتا دیتی ہے.

    1. ڈاکٹر مشینوں سے چیک کرکے کہہ رہے ہیں کہ بچی کی نظر کمزور ہے اور بھینگے پن کا باعث بن رہی ہے. اب آپ کو میں کیا جواب دوں میری سمجھ سے باہر ہے!!!

  52. میں نے بھینگا پن سے متعلق آپ کے آرٹیکل کا بغور مطالعہ کیا ہے میں ان کی مدد سے کوئی فیصلہ نہیں کر سکی۔ پلی مشورہ دیں کہ چشمہ لگائیں یا اپریشن کروائیں؟ اور اگر چشمہ لگائیں تو کب تک؟ بچی آنکھوں کو مسلتی بھی ہے اور چبھن کی شکایت کرتی رہتی ہے۔

    1. ایسے لگتا ہے کہ آپکی بیٹی کے بھینگے پن کا اہم سبب نظر کی کمزوری ہی ہے اگر یہی سبب ہے تو عینک تو اس کو مستقلاً لگانی ہو گی جس کا نمبر وقتاً فوقتاً تبدیل ہوتا رہے گا۔ اگر آنکھ کا کوئی پٹھا بھی ساتھ ہی کمزور ہے تو اس کیلئے اپریشن بھی کروانا ہو گا۔ اپریشن اگر ضروری ہو تو چار سال کی عمر تک ہو جانا چاہئے بعد میں زیادہ فائدہ نہیں ہوتا۔ یہ بات بھی معلوم کی جانی چاہئے کہ دونوں آنکھیں کام کر رہی ہیں یا نہیں۔ اگر ایک آنکھ میں amblyopia موجود ہے تو اس کا فی الفور علاج ہونا چاہئے۔ آنکھوں کے مسلنے اور چبھن کی وجہ تو الرجی یا انفیکشن ہوتی ہے جس کے لئے قطرے استعمال کرنے ہوتے ہیں۔

  53. کیا چشمہ ہی لگایا جائے یا اپریشن کروایا جائے؟ تین ماہ سے چشمہ لگا رہے ہیں لیکن زاویہ زیادہ ہی خراب ہوا ہے۔

  54. السلام علیکم ڈاکٹر صاحب بیٹی کو پیدائشی طور پر بھینگا پن کا مسئلہ تھا تاہم تین ماہ کی عمر میں آنکھیں ٹھیک ہو ھئی تھیں۔ جب دو سال کی ہوئی تو دائیں آنکھ گھومنے لگی۔ ڈاکٹر نے بیہوش کرکے آنکھوں کا معائنہ کیا اور عینک تجویز کی۔ مگر ٹیڑھاپن بڑھتا رہا۔ ایک اور ڈاکٹر کو چیک کروایا وہ کہہ رہے ہیں کہ آنکھ کا بیہوش کرکے دوبارہ معائنہ کرنے کی ضرورت ہے۔ میں بہت پریشان ہوں میری رہنمائی فرمائیں۔

  55. السلام علیکم ڈاکٹر صاحب میری بیٹی کی عمر 2 سال اور 6 ماہ ہے، پچھلے 6 مہینے سے اس کی آنکھوں میں بھینگاپن شروع ہو گیا ہے، اس کا صحیح علاج کیا ہے؟

    1. آپ میرے بھینگا پن سے متعلق مضمون کا غور سے مطالعہ کریں انشاءاللہ تمام ضروری معلومات آپ کو مل جائیں گی۔ لیکن آپ کی بیٹی سے متعلق اگر آپ پھر بھی سمجھ نہ پائیں تو پھر کسی آئی سپیشلسٹ کو معائنہ کروانا پڑے گا۔

    1. بیٹا مجھے توقع ہے کہ آپ نے اِس بارے میں میرے آرٹیکل کا مطالعہ کر لیا ہو گا. مزید معلومات تو آپ کی آنکھوں کا مطالعہ کرنے کے بعد ہی ممکن ہو سکتی ہیں.

  56. السلام علیکم میری عمر 20 سال ہے. میری بائیں آنکھ تھوڑی ٹیڑھی ہے. مجھے بچپن سے عینک لگی ہوئی ہے کیونکہ بچپن سے ہی یہ مسئلہ ہے. پہلے ٹیڑھا پن بہت زیادہ تھا، اب پہلے سے کم ہو گیا ہے. بائیں آنکھ کی نظر بھی کمزور ہے.

    1. آپ بھینگے سے متعلق میرے آرٹیکل کو سٹڈی کریں آپ کو ساری معلومات مل جائیں گی. خاص آپ کی آنکھ کی کیا پوزیشن ہے؟ اس کا علاج کیسے ہو سکتا ہے؟ ان سوالوں کے جوابات آپ کی آنکھ کا معائنہ کرکے ہی دیا جا سکتا ہے.

  57. سلام ڈاکٹر صاحب میری بہن کی آنکھیں بچپن میں ٹھیک تھیں لیکن دس سال کی عمر میں کوئی غلط دوائی کھانے سے نظر آنا کم ہو گیا. پھر ایک ہسپتال سے اپریشن کروایا مگر کچھ عرصہ بعد ایک آنکھ میں تھوڑا سا بھینگاپن آ گیا. مہربانی فرما کر اِس مسئلے کا حل کر دیں. آپ کو معلوم ہے بچیوں کے معاملے میں کتنی مشکلات ہوتی ہیں!

    1. ڈاکٹر صاحب السلام علیکم کیا آپ پاکستان واپس آ گئے ہیں؟ آپ سے کہاں چیک اپ کروایا جا سکتا ہے؟

      1. وعلیکم السلام جی میں مستقل طور پر واپس آ گیا ہوں. روزانہ شام 6 بجے تا 9 بجے ثریا عظیم ہسپتال چوبرجی چوک لاہور میں مریضوں کے معائنہ کا وقت ہے.

      2. جی میں واپس آ گیا ہوں اور مشورے کیلئے آپ مجھ سے ثریا عظیم ہسپتال چوبرجی چوک لاہور میں شام 6 بجے سے 9 بجے کے درمیان مل سکتے ہیں.

        1. ڈاکٹر صاحب کیا مارکیٹ میں کوئی ایسی دوائی موجود ہے جس کے ذریعے آنکھوں کا ٹیڑھا پن ٹھیک ہو سکے اور اپریشن سے بچا جا سکے؟

  58. سر میری آنکھ کے ٹیڑھے پن میں کیا کمی کیسے ہو سکتی ہے یا یہ کیسے ٹھیک ہو سکتا ہے؟ پلیز مجھے کوئی مستقل علاج بتا دیں. اور کیا میری آنکھ میں بینائی واپس نہیں آ سکتی؟

    1. محترم افضل سرور صاحب آپکے مسئلے سے متعلق جو کُچھ معلومات آپ کو دی جا سکتی ہیں وہ میرے بھیگاپن سے متعلق آرٹیکل میں بھی موجود ہیں اور آپ کے جواب میں بھی مَیں نے لکھ دی ہیں۔ اِس سے زیادہ رہنمائی تو آپ کی آنکھ کا معائنہ کرنے کے بعد ہی میرے لئے ممکن ہو سکتی ہے۔

  59. سر میری آنکھ بچپن میں موتیا آ گیا تھا پر ڈاکٹر نے کہا تھا کہ جب میں بڑا ہو جاؤں گا تو اپریشن ہو گا۔  پھر آٹھ سال کی عمر میں میرا اپریشن ہو گیا۔ پر میری بینائی نہ ہونے کے برابر ہے۔ اب آنکھ میں بھینگا پن آ گیا ہے۔ میں نے اب کافی ڈاکٹروں سے چیک کروایا ہے وہ سب کہتے ہیں کہ نظر واپس نہیں آئے گی اور بھینگا پن بھی تھوڑے عرصے کے لئے دور ہو گا پھر پانچ یا چھ مہینے بعد آنکھ دوبارہ ٹیڑھی ہو جائے گی۔ پلیز سر کوئی علاج بتایئے میں اس وقت 26 سال کا ہوں۔

    1. مجھے لگتا ہے ڈاکٹر صاحب کو سمجھانے میں یا آپ کے والدین کو سمجھنے میں کچھ غلطی لگی ہے۔ اگر اُس وقت ڈاکٹر صاحب اور آپ کے والدین محنت کرتے تو نظر بہت حد تک بحال ہو چکی ہوتی۔ زیادہ امکان یہی ہے کہ آپ کی آنکھ میں Amblyopia کی مرض پیدا ہو گئی ہوئی ہے جو بارہ سال کی عمر سے پہلے پہلے قابل علاج ہوتی ہے بعد میں عینک وغیرہ سے نظر کچھ تو بہتر ہو جاتی ہے لیکن زیادہ نہیں۔ یہ وہ سبق ہے جو اب آپ اپنے ملنے والوں کو دیں تاکہ کسی اور بچے کا اس طرح نقصان ہونے سے بچ جائے۔ جہاں تک ٹیڑھا پن کا تعلق ہے اُس سلسے میں اتنا مایوس ہونے کی ضرورت نہیں انشاءاللہ اُس میں بہت زیادہ کمی ہو سکتی ہے اور مستقل بنیادوں پر ہو سکتی ہے۔

  60. السلام علیکم ڈاکٹر صاحب میرا بچہ تقریباﹰ 2 سال 4 ماہ کا ہو گیا ہے. جب وہ دیکھتا ہے تو ایک آنکھ سے سیدھا جبکہ دوسری آنکھ سے تھوڑا سائیڈ کو دیکھتا ہے. کبھی ٹھیک ہو جاتا ہے اور کبھی یہ مسئلہ ہوتا ہے. مجھے بتائیں کہ میں کیا کروں. کیا وہ خود ٹھیک ہو جائے گا؟

    1. محترم تنویر صاحب وعلیکم السلام آپ اپنے بچے کا معائنہ کروائیں. اس کی نظر کا معائنہ بہت ضروری ہے. اسی طرح اس کی آنکھ کے پردہ بصارت کا معائنہ بھی ضروری ہے. اُس کی عمر ایسی ہے کہ اب آپ کو زیادہ تاخیر نہیں کرنی چاہئے کیونکه amblyopia شروع ہو جائے تو پھر اچھی خاصی مشکل پیدا ہو جاتی ہے. اللہ تعالٰی آپ کے بچے کو صحت عطاء فرمائے.

  61. دائیں آنکھ میں ٹیڑھا پن ہے اور اُس میں روشنی بھی کم ہے۔ عمر سات سال ہے۔ اِس کا کیا علاج ہے۔

  62. سر میری آنکھوں سے تین ماہ کی عمر میں پانی نکلنا شروع ہوا۔ ڈاکٹر سے چیک کروایا تو انھوں نے تھوڑا بہت علاج کیا اور کہا کہ میری بائیں آنکھ میں squint ہے جو وقت کے ساتھ ٹھیک ہو جائے گا۔ اب میں ہومیو پیتھک ڈاکٹر سے دوائی لے رہا ہوں۔ انھوں نے کہا ہے کہ آنکھوں میں لینز کی کوئی پرابلم نہیں ہے بلکہ آپٹک نرو کی پرابلم ہے۔ سر پلیز میں squint سے پیچھا چھڑانا چاہتا ہوں میری مدد کریں۔

    1. محترم زین خان صاحب آپکے سوال سے جو میں سمجھا ہوں وہ یہ ہے کہ شروع میں آنکھ سے پانی بھی آتا تھا اور squint بھی تھا  لیکن اب پانی کا مسئلہ نہیں ہے۔ اب آپ کی بائیں آنکھ میں squint ہے جس کا علاج آپ ہومیوپیتھک ڈاکٹر صاحب سے کروا رہے ہیں۔ انھوں نے آپ کو بتایا ہے کہ آپ کی آپٹک نرو خراب ہے۔

      آپ سے میری گذارش ہے کہ آپ squint سے متعلق میرے آرٹیکل کا مطالعہ کریں۔ انشاءاللہ اِس کی وجوہات اور علاج کی تفصیلات پڑھ کر آپ کو مسئلے کی کافی سمجھ آ جائے گی اور آپ کی پریشانی میں بھی کمی آ جائے گی۔

      squint کے علاج کے سلسلے میں آپ کی عمر کا پتہ ہونا ضروری ہے۔ یہ بھی معلوم ہونا ضروری ہے کہ آپ کی نظر کمزور ہے کہ نہیں۔ اسی طرح آنکھ کے لینز، پرہ بصارت، اور آپٹک نرو وغیرہ کا معائنہ کرنا ضروری ہے۔ ا،ن ساری معلومات کے بعد ہی آپ کو کوئی مشورہ دیا جا سکتا ہے۔

      بہتر یہی ہو گا کہ آپ اپنے قریبی کسی آئی سپیشلسٹکو اپنی آنکھوں کا معائنہ کروائیں۔

  63. السلام علیکم میری بہن کی آنکھوں میں بھینگا پن ہے جو بچپن سے ہے۔ اب اُس کی عمر 23 سال ہے۔ کیا یہ اب ٹھیک ہو سکتا ہے؟ اِس کے علاج کیلئے اور کتنے طریقے ممکن ہیں؟

  64. السلام علیکم سر میری عمر 15 سال ہے اور میری آنکھوں میں تھوڑا تھوڑا بھینگا پن ہے۔ اکثر اوقات باتیں کرتے ہوئے بائیں آنکھ گھوم جاتی ہے۔ آپ کوئی ورزش یا دوائی بتا دیں جس سے میرا یہ مسئلہ حل ہو جائے۔

    1. وعلیکم السلام سب سے پہلی گذارش تو آپ سے میری  ہے کہ میرا آرٹیکل غور سے پڑھو تاکہ آپ کو اپنی تکلیف کے بارے میں بنیادی معلومات مل سکیں۔ دوسری تجویز یہ ہے کہ اپنے قریبی کسی آئی سپیشلسٹ کو معائنہ کروائیں۔ دوائیں تو شاید کوئی بھی آپ کو فائدہ نہیں دے سکیں گی البتہ ابھی چونکہ آپ کی عمر زیادہ نہیں ہوئی اس لئے آپ کے لئے علاج کے بہت سے راستے کھلے ہیں، آپ معائنہ میں تاخیر نہ کریں۔ تین طریقے سے علاج کا امکان ممکن ہو سکتا ہے:

      1. اگر آپ کی نظر کمزور ہوئی تو ہو سکتا ہے آپ کو عینک لگانے سے فائدہ ہو جائے۔
      2. اگر مسل کی کمزوری ہوئی اور ابھی بہت زیادہ نہ ہوئی تو ہو سکتا ہے وہ آپ کو کسی آرتھوپٹسٹ کی طرف بھیج دیں جو خاص مشینوں کے ذریعے ورزشیں کرواتے ہیں جس سے بہت حد تک مسئلہ حل ہو جاتا ہے۔
      3. اگر مسل کی کمزوری یا توازن کی خرابی زیادہ ہوئی تو وہ آپ کو اپریشن تجویز کر سکتے ہیں۔
  65. میرا نام طلحہ ہے۔ اکثر یوں ہوتا ہے کہ جب کسی چیز پہ زیادہ فوکس کروں تو بائیں آنکھ کا توازن بگڑ جاتا ہے۔ میں نے کافی ڈاکٹروں سے مشورہ کیا ہے وہ کہتے ہیں کہ آپ کی آنکھ میں ٹیڑھا پن نہیں ہے اس لئے اپریشن کی ضرورت نہیں ہے۔ لیکن مجھے تو ایسا لگتا ہے کہ میری آنکھ میں ٹیڑھا پن موجود ہے۔

    1. محترم طلحہ صاحب آپ بھی ٹھیک کہہ رہے ہیں اور ڈاکٹر حضرات بھی ٹھیک کہہ رہے ہیں۔ اصل میں اتفاق کی بات ہے کہ ڈاکٹرز حضرات کی بات کا صحیح مفہوم آپ تک پہنچ نہیں سکا۔  زیادہ امکان یہ ہے کہ نقص موجود ہے لیکن نقص کی نوعیت ایسی نہیں کہ اس کا پریشن کرنے کی ضرورت ہو یا جس کا اپریشن کرنے سے فائدہ ہو سکتا ہو۔

      اکثر اوقات یہ صورتحال اُس وقت پیدا ہوتی ہے جب آنکھ کا کوئی مسل کمزور تو ہوتا ہے لیکن اتنا کمزور نہیں ہوتا کہ ہر وقت آنکھوں کا توازن خراب رہے صرف سٹریس کی صورت میں ہی ظاہر ہوتا ہے۔

      آپ کسی Oculoplastic سرجن سے مشورہ کریں ہو سکتا ہے وہ آپ کیلئے کوئی حل تلاش کر لیں۔ یا ہو سکتا ہے وہ آپ کو سمجھانے میں کامیاب ہو جائیں کہ اس کے ساتھ زندہ رہنا سیکھیں۔

  66. ڈاکٹر صاحب نے کہا ہے کہ اٰس کی نظر کمزور ہے جس کا ابھی کچھ نہیں کیا جا سکتا تین ماہ بعد پھر چیک کروائیں۔

  67. میری بیٹی چار سال کی ہے۔ اُس کی ٓنکھوں میں ٹیڑھا پن ہے۔ جب دو سال کی تھی تو اُس وقت یہ مسئلہ شروع ہوا تھا۔ اُس وقت ایک ڈاکٹر صاحب کو دکھایا تو انھوں نے سیرپ لکھ کر دئے اور عینک تجویز کی جس میں ایک طرف کا شیشہ بند تھا۔ لیکن بچی عینک لگاتی نہیں تھی۔ اب دائیں آنکھ کا ٹیڑھا پن بہت زیادہ بڑھ گیا ہے۔ میں نے سنا ہے کہ اپریشن کے بعد بھی مسئلہ حل نہیں ہوتا۔ اب ایک ڈاکٹر صاحب کو چیک کروایا ہے تو انھوں نے عینک کا نمبر لکھ کر دیا ہے۔ انھوں جو عینک تجویز کی ہے اُس سے سر اور آنکھوں میں درد ہونے لگتا ہے۔ کیا بچی کو عینک لگائیں یا نہیں؟

  68. السلام علیکم میری بچی عمر سات ماہ ہے اُس کی آنکھوں میں ٹیڑھا پن محسوس ہوتا ہے۔ ڈاکٹر صاحب نے طاقت کے قطرے دئے گئے تھے جیسے ہی اُن کا استعمال شروع کیا بھینگا پن میں بہت زیاادہ اضافہ ہو گیا۔ میں نے کچھ دن بعد قطرے بند کر دئے جس سے وہ کم ہو گیا اب دوبارہ قطرے شروع کئے ہیں تو آنکھوں کا ٹیڑھا پن دوبارہ زیادہ ہو گیا ہے۔ کیا یہ پریشانی والی بات ہے یا نہیں؟ اب قطرے دوبارہ بند کر دئے ہیں تو کبھی کبھی ٹیڑھا پن محسوس ہوتا ہے۔

  69. السلام علیکم میری عمر بیس سال ہے۔ میری بائیں آنکھ میں تھوڑا فرق ہے۔ دو بار اپریشن بھی کروایا لیکن کچھ عرصے بعد دوبارہ ٹیڑھا پن آ جاتا ہے۔ پلیز مجھے کوئی علاج بتائیں، میں بہت پریشان ہوں۔!!

    1. وعلیکم السلام
      بیٹا دو دفعہ آپریشن کے بعد بھی اگر فرق باقی ہے تو زیادہ امکان تو یہی ہے کہ آپ کو اس تلخ حقیقت کے سمجھوتہ کرنے کی کوشش کرنی پڑے گی. آپ اللہ تعالٰی کی عطا کردہ دیگر نعمتوں کی طرف دیکھنے اور ان پر اللہ کا شکر ادا کرنے کی کوشش کریں. اس طرح اس محرومی پر صبر کرنے کا حوصلہ پیدا ہو گا.

  70. میری عمر بیس سال ہے۔ میری بائیں آنکھ میں ٹیڑھا پن ہے جو بچپن میں اُس وقت شروع جب مجھے ٹائفائیڈ بخار ہو گیا۔ اٰس کے علاج کے لئے آٹھ نو سال کی عمر میں میرا اپریشن ہوا تھاجس سے کافی حد تک آنکھ سیدھی ہو گئی اگرچہ کچھ فرق باقی رہ گیا تھا۔ ڈاکٹر صاحب نے عینک لگا دی اور کہا کہ عمر کے ساتھ ساتھ یہ فرق بھی ٹھیک ہو جائے گا۔ مگر اب تک وہ فرق باقی ہے۔ کیا اب میری وہ آنکھ ٹھیک ہو سکتی ہے؟ اگر ٹھیک ہو سکتی ہے تو اٰس کے علاج کیلئے مجھے کیا کرنا ہو گا؟

    1. محترم شاہ صاحب بھینگے پن کے اپریشن سے نقص سو فیصد ختم نہیں ہوتا اور مجھے یقین ہے یہ بات ڈاکٹر صاحب نے اپریشن سے پہلےآپکے والدین کو بتائی ;ہو گی۔ اگر فرق بہت زیادہ ہو گیا ہے تو پھر تو دوسری مرتبہ اپریشن کرنا پڑ سکتا ہے لیکن تھوڑے فرق کر برداشت کریں اور اس کے ساتھ زندہ رہنا سیکھیں۔

  71. السلام علیکم میری بیٹی کی عمر ایک سال آٹھ ماہ ہے، اُس کی دونوں آنکھوں میں ٹیڑھاپن ہے جو باری باری ظاہر ہوتا ہے۔ دائیں آنکھ میں زیادہ محسوس ہوتا ہے، ایک ڈاکٹر صاحب کے مطابق پنتالیس ڈگری تک ٹیڑھا پن ہے۔ اُن کی رائے کے مطابق اپریسشن ہو گا۔ بچی کی نظر بھی بہت کمزور ہے۔

    میرے خاوند کی ایک آنکھ میں بھی ٹیڑھا پن تھا جو کہ اپریشن کے بعد بہت حد تک  ٹھیک ہو گیا تاہم ابھی بھی کبھی کبھار محسوس ہوتا ہے۔ کیا یہ مسئلہ وراثتی نوعیت کو ہے؟

    کیا میری بیٹی کا لیزر سے علاج ہو سکتا ہے؟

    کیا پریشن یا لیزر کے بعد ٹیڑھا پن اور نظر کی کمزوری دونوں تکلیفیں ٹھیک ہو جائیں گی؟

    1. وعلیکم السلام
      دیکھیں جی لیزر ٹریٹمنٹ جو نظر صحیح کرنے کے لئے ہوتی ہے وہ تو اٹھارہ سال کی عمر سے پہلے نہیں ہوتی. ٹیڑھاپن لگتا ہے جلدی صحیح کروانا پڑے گا. اس کی وجہ ایمبلائی اوپیا یا کسل العین سے بچانا ہوتا ہے. صحیح فیصلہ تو معائنہ کرنے والا ڈاکٹر ہی کر سکتا ہے.

  72. السلام علیکم میری بائیں آنکھ میں ٹیڑھےپن کا مسئلہ ہے۔ اٰس سے کئی دفعہ مین بہت زیادہ پریشان ہو جاتا ہوں۔ مجھے یہ تکلیف بچپن سے نہیں ہے۔ ڈاکٹر کہتے ہیں اپریشن کرواؤ اس سے ٹھیک ہو جائے گا لیکن میرے خیال مین داکٹر ایسے ہی تسلی دیتے ہین میں نے تو کسی کا بھی ٹیڑھے پن کا مسئلہ صحیح ہوتے نہیں دیکھا۔ کیا وقعی اس کا کوئی حل ہے؟ شکریہ

    1. محترم طلحہ صاحب وعلیکم السلام آپ کی پریشانی ہی اس سارے آرٹیکل کا موضوع ہے سارے سوالوں کے تفصیلی جوابت دینے کی کوشش کی گئی ہے۔ ازراہ کرم میرے آرٹیکل اور متعلقہ سوالات کے جوابات کو غور سے پڑھیں آپ کو سب سوالوں کے جواب مل جائیں گے۔ آپ کی یہ پریشانی بے جا ہے کہ کسی کو اپریشن سے فائدہ نہیں ہوتا۔ اگرچہ یہ بھی حقیقت ہے کہ تاخیر ہو جانے کے بعد ایک تو نظر کو فائدہ نہیں ہوتا دوسرے اکثر مریضوں کا نقص مکمل طور پر نہیں جاتا کچھ نہ کچھ ٹیڑھا پن باقی رہ جاتا ہے۔ میرے بارے میں آپ یہاں کلک کر کے معلومات لے سکتے ہیں۔

  73. السلام علیکم ڈاکٹر صاحب میری عمر بائیس سال ہے اور میں بھینگا پن کا شکار ہوں۔ بچپن میں ڈاکٹر صاحب نے کہا تھا کہ اپریشن سے ٹھیک ہو جائے گالیکن اپریشن نہیں کروا سکے۔ اب میں اپنی آنکھیں ٹھیک کروانا چاہتا ہوں کیا اس عمر میں اپریشن ہو سکتا ہوں؟

    جب میں آنکھوں کو اصل حالت میں لے کر آنے کی کوشش کرتا ہوں تو دھندلا نظر آنے لگتا ہے۔ ڈاکٹر صاحب پلیز میری رہنمائی کریں اللہ آپ کو اس کا اجر عطا کرے گا۔ خدا حافظ

    1. محترم فاروق صاحب وعلیکم السلام اگرچہ آپ نے کافی لیٹ کر دیا ہے تاہم اب بھی اپریشن کروانے کا فائدہ ہو سکتا ہے۔ ہو سکتا ہے نظر کو تو اب فائدہ نہ ہو لیکن جو دیکھنے میں بُرا محسوس ہوتا ہے وہ ٹھیک ہو سکتا ہے، ہو سکتا ہے کچھ نظر بھی کمزور ہو اگر عینک لگ جائے تو نظر کوبھی کچھ نہ کچھ فائدہ ہو جائے۔ آپ کسی اچھے سرکاری یا ٹرسٹ ہسپتال جائیں۔ پرائیویٹ تو کافی خرچہ آتا ہے۔ اللہ آپ کی پریشانی دور فرمائے۔

  74. ڈاکٹر صاحب السلام علیکم سر میرا سوال یہ ہے کہ کیا بھینگا پن کا علاج اپریشن کے بغیر ممکن ہے یا نہیں؟ مہربانی کرکے مجھے بتائیں میں بہت مشکور ہوں گا۔

    1. محترم آصف صاحب وعلیکم السلام بالعموم بڑی عمر میں اپریشن کے بغیر ٹیڑھے پن کا علاج ممکن نہیں ہوتا۔ باقی تفصیل تو پہلے سے لکھی ہوئی موجود ہیں اُن کا دوبارہ مطالعہ فرمائیں۔

  75. السلام علیکم ڈاکٹر صاحب میں یہ پوچھنا چاہتا ہوں کہ کیا بھینگا پن کا علاج ہو سکتا ہے؟ یعنی اُن لوگوں کا جن کو نظر تو ٹھیک آتا ہو لیکن اُن کی آنکھیں زیادہ گھومتی ہوں۔ کیا ایسے لوگوں کی نارمل لوگوں کی طرح آنکھیں بالکل سیدھی ہو سکتی ہیں؟

  76. ڈاکٹر صاحب میرا مسئلہ یہ ہے کہ جب میں چھوٹی سی تھی تو میری آنکھوں میں بھینگاپن آ گیا۔ میرے ابو نے اپریشن بھی کروایا مگر جس آنکھ کا اپریشن ہوا اس سے اب مجھے نظر نہیں آتا۔ آنکھوں کے سائز میں بھی فرق آ گیا ہے اور بھینگا پن بھی مسلسل موجود ہے۔ پلیز بتائے کیا یہ بھیگا پن دور ہو سکتا ہے؟

    1. بیٹا آپ بھیگاپن والا آرٹیکل پڑھیں اور اپنا مسئلہ سمجھنے کی کوشش کریں۔ اُس کے بعد اپنے  قریب میں کسی آئی سپیشلسٹ کو معائنہ کروائیں۔ میرا خیال ہے آپ کی تکلیف میں کمی تو بہرحال ممکن ہو سکتی ہے جس کا پتہ بہرحال معائنہ کرکے ہی کیا جا سکتا ہے۔

اگر کوئی سوال آپ پوچھنا چاہیں تو یہاں لکھ کر پوسٹ کر دیں۔ اپنی رائےیا تجویز سے مجھے آگاہ فرمانا چاہیں تو یہاں لکھ کر پوسٹ کر دیں میں انشاءاللہ جلد از جلد آپ سے رابطہ کروں گا۔