ایک اور سوال اور اس کا جواب

سوال:
مجھے فلاں خواب آیا ہے؛ میں اسکے بارے میں پریشان ہوں کہ اس کا کیا مطلب ہے؟ کیا آپ میری رہنمائی کر سکتےہیں؟

جواب:

حضور ﷺ نے بھی یہی کہا ہے اور قرآن میں اللہ نے بھی یہی کہا ہے کہ زیادہ تر خواب اضغاث احلام ہوتے ہیں یعنی پریشاں خیالی کا نتیجہ۔ جب آپکے خیالات الجھے ہوئے ہوتے ہیں، کچھ خوف ذہن پر سوار ہوتے ہیں، یا حالات دھندلے ہوتے ہیں سمجھ نہیں آ رہا ہوتا کہ کیا کریں یا کیا بنے گا تو ان دنوں میں خواب زیادہ آتے ہیں اور اکثر ڈر اور خوف والے مناظر پر مشتمل ہوتے ہیں۔ جب ذہنی یکسوئی ہوتی ہے ذہن میں اہداف واضح ہوتے ہیں تو ان دنوں عموماً یا تو خواب آتے ہی نہیں یا خوشی کے مفہوم والے ہوتے ہیں۔ حضور ﷺ نے فرمایا ہے کہ بعض خواب وحی کی قسم سے تعلق رکھتے ہیں یعنی اکثر نہیں بلکہ بعض۔ تو ایسے خوابوں میں یقیناً کوئی غیبی خبر ہوتی ہے۔ ایسے خواب کب آئیں گے اور کس کو آئیں گے یہ اللہ کی مرضی پر منحصر ہے انسان کی کوشش پر نہیں۔
کس خواب کا کیا مطلب ہے اس کا عمومی فریم ورک قرآن و حدیث کے اندر ہی ہونا چاہئے۔ اب آپ اپنے خواب کا تجزیہ کریں تو آپ یہ بھی سوچ سکتے ہیں کہ مجھے اللہ کی طرف سے خوشخبری ملی ہے کہ اب تک میرا نامہ اعمال بحیثیت مجموعی مجھے اللہ کے رحم کا مستحق بنا دے گا تو یہ بالکل سمجھا جا سکتا ہے۔ لیکن آگے کیا ہو گا اس کا انحصار تو آئندہ اعمال پر ہے۔
دوسرا پہلو یہ ہے کہ اپنے خیالات کا تجزیہ کرکے اپنے دماغ میں الجھاؤ میں کمی کرنے کی کوشش کرو۔ میری ویبسائٹ پر وہ طریقہ لکھا ہوا ہے جو خود بھی سالوں سے استعمال کر رہا ہوں اور اپنے مریضوں کو بھی کئی دفعہ استعمال کرواتا رہتا ہوں۔
اکثر اوقات ذہنی الجھنوں کا پتہ نہیں چلتا، ذہن میں ٹھیک ٹھاک طوفان آیا ہوا ہوتا ہے لیکن بندہ سمجھ رہا ہوتا ہے میرے دماغ میں کوئی الجھاؤ نہیں ہے۔ اس طرح کی چیزوں سے indirect طریقے سے انکشاف ہوتا ہے کہ ذہنی الجھاؤ پیدا ہو چکا ہے مثلاً خوابوں کے آنے سے، معدہ خراب ہو جانے سے، نیند خراب ہو جانے سے، سر درد رہنے سے، چیزیں بھولنے سے،

Author: Dr Asif Mahmood Khokhar

Senior eye surgeon with special interest in Vitreoretinal, Oculoplastic, Laser, and Phaco surgeries

Leave a Reply

Be the First to Comment!

اگر کوئی سوال آپ پوچھنا چاہیں تو یہاں لکھ کر پوسٹ کر دیں۔ اپنی رائےیا تجویز سے مجھے آگاہ فرمانا چاہیں تو یہاں لکھ کر پوسٹ کر دیں میں انشاءاللہ جلد از جلد آپ سے رابطہ کروں گا۔

  Subscribe  
Notify of